1403-04-28 07:35
223
0
90730
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

قانون جهش مسکن باید تکمیل شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، استفاده از ظرفیت‌های بومی در پروژه‌های عمرانی را دغدغه جدی خواند و تاکید کرد: جهش تولید مسکن قانونی است که در دولت سیزدهم مصوب شد و در دولت چهاردهم تکمیل می‌شود.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: مسکن همواره جزو یکی از دغدغه‌های جدی مردم بوده است، جهش تولید مسکن نیز به عنوان قانونی که در دولت سیزدهم مصوب شد در دولت چهاردهم تکمیل می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های بومی در پروژه‌های عمرانی را دغدغه جدی خواند و افزود: همکاری با پیمانکاران و سازندگان بومی جزو برنامه‌های اصلی است معتقد هستیم که باید در استفاده از ظرفیت سازندگان بومی در پروژه‌های عمرانی استان تسهیل‌گری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به اینکه سازندگان و پیمانکاران بازوی دولت در احداث پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شوند، ابراز کرد: با همراهی انجمن‌های تخصصی و مدیران اجرایی نسبت به رفع چالش‌ها اقدام خواهیم کرد.

حسینی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌انبوه سازان بومی در پروژه‌های آماده‌سازی سایت‌های مسکن، تامین خدمات روبنایی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های مردم در حوزه مسکن توضیح داد: جهش تولید مسکن قانونی است که در دولت سیزدهم مصوب شد و در دولت چهاردم تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با تاکید بر اینکه وابستگی به نیروهای غیر بومی مانع بزرگی برای توسعه استان است، گفت: تمام تلاشمان را برای استفاده از ظرفیت داخلی در پروژه‌های استان به کار خواهیم گرفت.

به گفته حسینی؛ با استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی استان تمامی پروژه‌ها در حوزه راهسازی فعال هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.